Ønsker du å returnere produkt(er) du ikke er fornøyd med er det to måter å gjøre det på.

 

  1. Hvis du angrer på kjøpet innen 14 dager etter at du mottok varen, bruker du angrerettskjemaet, som lå ved forsendelsen. Angrerett kan benyttes når varen er ubrukt, og du ikke ønsker å beholde varen.
    Vi ønsker helst at du opplyser oss slik at vi er oppmerksom på returen og unngår misforståelser. 

    Send ferdig utfylt angrerettskjema sammen med varen til oss på vår adresse:
    Rolfsen AS, Storgaten 43, 3126 Tønsberg, kundeservice@rolfsenshop.no, +47 46 61 22 17

    Kostanden ved returfrakten må kunden stå for selv.

  1. Er det noe feil med produktet og du ønsker å returnere det, sender du oss en beskrivelse av hva som er galt med varen, samt ditt navn og adresse, kundenummer og telefonnummer. 
    Du kan kontakte oss på e-post: kundeservice@rolfsenshop.no